Comenzi si livrare
- Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
- Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
- Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
- Verifica-ti comanda
- Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
- Detalii de facturare si livrare comanda.
- Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare.
- Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale de catre Termenii de utilizare bonesphere.ro in conformitate cu legea. Declar pe propria raspundere ca sunt o persoana majora,” inainte de a trimite comanda.
- La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei fi redirectionat catre o pagina de sumar al comenzii unde trebuie sa apesi butonul de Confirma comanda. Dupa confirmarea comenzii vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
- Ai mai cumparat pana acum de la noi sau este prima data?
- Daca esti client nou, completeaza doar datele din formular si apasa butonul “Confirm aceasta comanda”.
- Daca esti deja client, introdu e-mail-ul si parola in caseta din stanga si ti se vor incarca toate datele folosite la ultima comanda. Daca doresti livrarea in aceleasi conditii, apasa “Confirm aceasta comanda”.
- Salvarea datelor. Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.
Livrarea comenzilor
Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoric comenzi”.
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon +40 737 178 774, sau trimite un mesaj din formularul contului tau.. Colegii nostri de la suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau sa iti anuleze comanda.
Atentie la momentul receptiei coletului!
Daca coletul prezinta rupturi vizibile ale ambalajului si semne clare de deteriorare ale continutului, va rugam sa completati pe loc un proces verbal de constatare cu agentul curier. Daca acesta nu accepta, va rugam sa refuzati coletul. BONESPHERE SRL emite awb-urile cu asigurare suplimentara dar responsabilitatea acestuia se termina in momentul semnarii de primire. Dupa acest moment, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.
Modalitati de livrare si durata
Livrarea este disponibila doar in România, si este in valoare de 27 de lei la curier (standard). Constant pe site-ul BONESPHERE SRL vor exista si campanii cu livrare gratuita.
Termenul de livrare, pentru un produsele din stoc, in conditii normale de lucru, este de 24 de ore dar poate suferi modificari in functie de locatie si ora plasarii comenzii.
In situatii exceptionale termenul poate depasi 7 zile lucratoare.
Prin situatii exceptionale se intelege, vreme nefavorabila prelungita care ingreuneaza transporturile, perioada sarbatorilor legale, perioada Black Friday si alte situatii foarte aglomerate din an, precum varf de sezon sau luni de concedii. (lunile august, noiembrie si decembrie)
Livrarea poate fi influentata de capacitatea de manipulare al operatorului de curierat iar S.C. BONESPHERE S.R.L. nu isi asuma eventualele intarzieri din motive obiective.