1. Pot achizitiona produse daca nu sunt medic somatolog?

Website-ul www.bonesphere.ro se adreseaza medicilor stomatologi si specialistilor care activeaza in clinici stomatologice. Produsele nu sunt destinate comertului catre persoane fizice.

2. Cum pot plasa o comanda pe site?

Pentru a plasa o comanda, trebuie sa va creati un cont pe www.bonesphere.ro, sa introduceti corect datele de facturare si livrare, sa selectati produsele dorite, sa le adaugati in cos si sa apasati pe butonul „Plaseaza comanda”.

3. Ce metode de plata sunt acceptate?

Acceptam plata prin transfer bancar (datele bancare sunt disponibile pe site), plata cu cardul la comanda si plata ramburs la curier.

4. Pot returna produsele daca nu sunt multumit? Care este politica de retur?

Produsele pot fi returnate in termen de 30 de zile, cu ambalajul intact. Pentru mai multe detalii va rugam sa nu ezitati sa ne contactati.

5. Oferiti garantie pentru produsele achizitionate?

Produsele beneficiaza de garantia oferita de producator, conform documentatiei specifice disponibila pe paginile dedicate de pe site.

6. Cum pot solicita o oferta personalizata pentru produse?

Pentru oferte personalizate, ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail la office@bonesphere.ro.

7. Exista discounturi pentru comenzi mari sau pentru clienti fideli?

Pentru oferte speciale, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a discuta cu un reprezentant de vanzari sau prin e-mail la office@bonesphere.ro.

8. Pot achizitiona produse daca sunt persoana fizica?

Ne adresam exclusiv profesionistilor din domeniul medical stomatologic si tehnicienilor dentari, prin urmare comenzile sunt disponibile doar pentru persoane juridice.

9. Ce documente sunt necesare pentru achizitionarea produselor stomatologice?

Pentru a plasa o comanda, este necesara introducerea datelor firmei, pentru emiterea facturii.

10. Cum pot obtine suport tehnic sau asistenta pentru produsele achizitionate?

Pentru suport si asistenta, ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail la office@bonesphere.ro.

21. Care sunt conditiile de livrare si durata de livrare a produselor?

Livrarea produselor se face prin curier rapid, termenul de livrare estimat fiind intre 2 si 5 zile lucratoare, in functie de adresa destinatarului.

11. Oferiti servicii de mentenanta sau reparatii pentru aparatura?

Bonesphere poate facilita procesul de mentenanta si reparatii, insa nu este direct responsabila pentru aceste servicii.

12. Cum pot verifica compatibilitatea produselor cu echipamentele din cabinetul meu?

Pentru verificarea compatibilitatii, va rugam sa ne contactati si sa ne furnizati detalii despre echipamentele pe care le aveti in cabinet.

13. Organizati traininguri sau instruiri pentru utilizarea produselor?

Oferim materiale si sesiuni de training pentru produsele comandate, inclusiv un mini training de „best practices” si studii de caz disponibile pe site.

14. Cum pot verifica disponibilitatea produselor inainte de a comanda?

Stocul este actualizat permanent pe site. Daca nu gasiti un produs, va rugam sa ne contactati pentru informatii suplimentare.

15. Ce trebuie sa fac daca am primit un produs deteriorat sau gresit?

Daca ati primit un produs deteriorat sau gresit, va rugam sa ne contactati imediat telefonic.

16. Care sunt costurile de transport si exista o valoare minima pentru livrare gratuita?

Costul de transport variaza intre 19 si 50 de lei. Oferim si livrare urgenta contra cost. Ocazional, avem campanii cu transport gratuit.

17. Oferiti demonstratii sau mostre gratuite pentru produsele stomatologice?

Organizam sesiuni de training hands-on si, in campaniile de marketing, oferim mostre gratuite si demonstratii in cabinete.

18. Cum pot contacta un reprezentant de vanzari pentru detalii suplimentare?

Pentru detalii suplimentare, ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail la office@bonesphere.ro.

19. Produsele sunt conforme cu reglementarile si standardele europene?

Toate produsele comercializate de BONESPHERE SRL respecta reglementarile si standardele europene in vigoare.

20. Se poate plati in rate pentru aparatura de chirurgie sau alte echipamente scumpe?

In prezent, nu oferim optiunea de plata in rate.